在线客服系统

VSPZ Auto Parts incontra

Diventate una impresa di seculu
testa_bg

À propositu di Automechanika Shanghai 2022

1667532730715À propositu di Automechanika Shanghai 2022

Avvisu nantu à u muvimentu in Shenzhen è l'ultimu calendariu di a mostra

Cari espositori, visitatori è partenarii:

In vista di a necessità per tutti i partiti di avanzà a preparazione per a mostra in una manera puntuale è efficiente, l'urganizatore hà ripetutamente cunsideratu è cumunicatu cù diversi partiti.U 17 Automechanika Shanghai farà arrangiamenti speciali è si trasferì à Shenzhen International Convention and Exhibition Center (Bao'an New Hall).A nova mostra si terrà in una grande manera.Da u 20 à u 23 di dicembre di u 2022. Questa mostra speciale Automechanika Shanghai-Shenzhen scuntrà i bisogni di l'insiders di l'industria di l'automobile per l'affissione di l'affari in faccia à l'esibizioni fisiche, è à u stessu tempu assicurà u megliu pianu di participazione per tutti i participanti. .

A Sra Zhou Shaolan, Vice Direttore Generale di Messe Frankfurt (Hong Kong) Co., Ltd. hà dettu: "Automechanika Shanghai hè una mostra influente in l'industria di l'automobile.Cum'è l'urganizatore, u nostru compitu primariu hè di prutege a salute è a sicurità di i participanti, è à u stessu tempu, fucalizza nantu à a prumuzione di a morale di u Mercatu è stimulà a fiducia di l'industria.In cunsiderà a situazione attuale, sta mostra hè spezialmente spustata in Shenzhen per tene.In fatti, Shenzhen hà sustinutu fermamente u sviluppu di l'industria di l'automobile in l'ultimi anni, è hà cooperatu cù e strutture perfette è a scala di u Centru di Cunvenzione è di Exhibition World di Shenzhen per furnisce servizii per a celebrazione di Automechanika Shanghai in 2022. a megliu alternativa ".

A Sra Zhang Li, direttore generale di China National Machinery International Cooperation Co., Ltd., hà dettu: "Avemu sempre mantenutu una bona cumunicazione cù l'unità di supportu è i partenarii di a mostra, è l'espositori è i visitori prufessiunali anu manifestatu i so ardenti bisogni per l'affari. scambii.Per fà un sondaghju cumpletu di l'infurmazioni di l'affari è di u mercatu, avemu decisu cun cura di trasfurmà temporaneamente sta mostra in Shenzhen.Cum'è unu di l'urganizatori, simu assai grati per a comprensione è u sustegnu di tutti i participanti, è ancu di i nostri culleghi di l'industria chì anu caminatu fiancu à fiancu cun noi durante stu periodu speciale.Aspettu di discutiri di u sviluppu di l'industria cun voi in Shenzhen in dicembre.

Shenzhen hè una cità di l'innuvazione tecnologica in u Sud di a Cina è un centru tecnologicu impurtante per u cluster di l'industria di l'automobile in l'area di a Baia di Guangdong-Hong Kong-Macao.Cum'è u locu ospitante di questa Automechanika Shanghai-Shenzhen Special Exhibition, Shenzhen International Convention and Exhibition Center hè attualmente unu di i principali complexi di mostra à grande scala in Cina.infrastruttura è servizii cumpleti di supportu.

Automechanika Shanghai

Cumitatu d'urganizazione di Shanghai International Auto Parts, Test di Mantenimentu è Equipaghji Diagnostici è Forniture di Serviziu Exhibition


Tempu di Postu: Nov-04-2022