在线客服系统

VSPZ Auto Parts incontra

Diventate una impresa di seculu
testa_bg

A direzzione principale di l'industria di cuscinetti di l'automobile in u futuru

L'industria di i cuscinetti di l'automobile hà sperimentatu quasi centu anni di sviluppu, è i so tendenzi futuri sò principalmente in e seguenti direzzione:
(1) Migliurà a qualità di a materia prima: Per cuntrullà è migliurà a qualità di e materie prime, cum'è l'usu di novi qualità d'acciaio, novi materiali, aduprendu a mudificazione di a superficia, a tecnulugia di trattamentu, etc., a vita di u cuscinettu è a capacità di cuscinettu pò esse più migliurate. .
(2) Migliurà l'integrazione di u produttu: sviluppate a prossima generazione di unità di cuscinetti di u hub di rota di l'automobile.Attualmente, a terza generazione di unità di cuscinetti di u mozzo di rota di l'automobile hè stata largamente prodotta in massa, è a quarta è quinta generazione di unità di cuscinetti di u mozzo di rota di l'automobile sò state teoricamente realizzate.Pò esse cummercializatu?A pruduzzioni di massa aspetta a prova di u mercatu.
(3) Migliurà l'intelligenza di u disignu: utilizate a tecnulugia di cuncepimentu assistitu da computer (CAD), fabricazione assistita da computer (CAM) è tecnulugia di sistema di fabricazione integrata / sistema di gestione di l'infurmazioni (CIMS / IMS) per migliurà a precisione è l'efficienza di a produzzione.
(4) Manufacturing flexible à grande scala: A produzzione flexible à grande scala hè diventata una tendenza di sviluppu impurtante in l'industria di manifattura di cuscinetti in u futuru.
(5) Migliurà l'affidabilità di u produttu: hè previstu chì in u futuru, cù u forte sustegnu di e pulitiche naziunali, l'industria di cuscinetti di u mo paese hà da sviluppà rapidamente.I pruduttori di cuscinetti aumenteranu l'investimentu in ricerca è sviluppu, introduceranu equipaghji stranieri avanzati, migliurà continuamente e capacità di cuncepimentu di ricerca è sviluppu è i livelli di fabricazione, migliurà l'indicatori tecnichi chjave cum'è l'accuratezza, u rendiment è a vita di i prudutti di cuscinetti, è restringenu u distaccu cù i tecnichi. livellu di pruduttori stranieri avanzati di cuscinetti di l'automobile.gap, è à pocu à pocu rializà a sustituzione impurtazioni di prudutti high-end.
(6) Raffinamentu di a divisione di u mercatu di u travagliu: L'imprese di cuscinetti di punta internaziunale anu furmatu una divisione di u travagliu organizata è raffinata è a produzzione specializata in i so segmenti rispettivi di u mercatu.In u futuru, l'imprese di cuscinetti domestici seguiranu da vicinu a tendenza di u sviluppu di u mercatu glubale, chjarificà a divisione di u travagliu è u posizionamentu, sviluppà in prufundità in u mercatu segmentatu, cultivà i so vantaghji cumpetitivi, è ottene ecunumie di scala.


Tempu di Postu: Feb-25-2022