在线客服系统

VSPZ Auto Parts incontra

Diventate una impresa di seculu
testa_bg

U direttore generale di a cumpagnia VSPZ hà visitatu i clienti bielorussi di pezzi di auto per furnisce una guida tecnica post-vendita

U 15 di nuvembre di u 2021, dopu un viaghju di trè mesi in Bielorussia è una quarantena di un mese, u capu di a cumpagnia di VSPZ, Zhai Xilu, hà purtatu a squadra dopu a vendita in l'uffiziu.A causa di l'impattu di l'epidemie, stu viaghju era un pocu bumpy, Anu scontru assai alti è bassi, ma a cugliera era assai speciale.

Quist'annu, cù l'espansione di a quota di u mercatu in Russia è Bielorussia, l'ordine di i clienti bielorussi anu aumentatu.A maiò parte di elli sò novi clienti chì sò appena entrati in l'industria è anu bisognu urgente di guida in u prucessu di trasportu, vendita, installazione è usu.U sgiò Zhai, u capu, hà guidatu personalmente a squadra di post-vendita in Bielorussia malgradu u risicu di l'epidemie, è hà furnitu à i clienti e soluzioni di megliu qualità da a vendita à a post-vendita è u supportu tecnicu in situ.

U presidente Zhai hà visitatu Bielorussia è risolve i bisogni urgenti di i clienti.I clienti anu elogiatu u serviziu post-vendita di VSPZ.In particulare quandu l'epidemie hè in furia oghje, VSPZ incarna a rispunsabilità è a rispunsabilità di e grande cumpagnie.Pensate ciò chì pensanu i clienti, preoccupatevi di ciò chì i clienti preoccupanu.Hà stabilitu una basa solida per u sviluppu futuru di u mercatu di pezzi di auto bielorussu.

nutizie-gio-2
nutizie-gio-1

A visita avia guadagnatu elogi unanimi da i clienti russi.Presenza di a cumpagnia ampliata in Bielorussia, a sede cuntinueghja à riceve un feedback pusitivu da i clienti.

James, un cliente in Minsk, hà dettu chì a cumpagnia di u gruppu vspz presta una attenzione particulari à i bisogni di i clienti.U capu hà guidatu a squadra à visità è guidà in persona, i trasporti in a pre-vendita è dopu-vendita, è risolve i so grandi prublemi, in modu chì a so attività ùn hè più difficiule, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di u futuru. è hà dettu chì si senti cusì bellu di travaglià cù vspz!


Tempu di Postu: Dec-11-2021